به گزارش دیباچه ، این روزها با گسترش شیوع بیماری کرونا در کشورمان ، شخصیتهای مختلف به ویژه پزشکان تلاش می کنند به طرق مختلف به مردم آموزش بدهند که چه طور با این ویروس مزاحم مقابله کنند. در این بین برخی از چهره های هنری که بعضا از آن ها به عنوان سلبریتی یاد می شود { از دید ما همان هنرمند است } ، با پخش ویدئوهایی از خود نسبت به این بیماری واکنش نشان می دهند ؛ در این بین بهنوش بختیاری و سالار عقیلی دونفر از این چهره های هنری که هدفشان احیانا از روی خیر بوده و خواسته اند به مردم آگاهی برسانند با انتشار ویدئویی مربتط با کرونا با نام بردن یک محصول یا اسم یک برند مردم را تشویق کردند تا از آن محصول استفاده کنند و یا اینکه از حرکت آن برند برای اهمیت قائل شدن برای سلامتی مردم ، تمجید کنند.
داستان درباره بهنوش بختیاری به حدی حاد شد که نه تنها علیه این بازیگر در فضای مجازی تیترهای منفی زده شد و کامنت های تلخی علیه این بازیگر نوشته شد ، بلکه در صدا و سیما هم مجری یک برنامه تلویزیونی حسابی از خجالت بختیاری در آمد ؛ هرچند بهنوش بختیاری اخیرا در پست اینستاگرام خود با انتشار ویدئویی به خود صدا و سیما طعنه می زند که چه طور می شود در برنامه طبیب شبکه سه ، شخصی با اسم بردن محصول خود که در زمینه پوست و سلامت است ، برای فروش محصولش ، از ویروس کرونا سخن می گوید و صدا و سیما هم بی توجه به این مساله و برای کسب درآمد حاضر می شود این تبلیغ بی ربط به موضوع کرونا را پخش کند. { این انتقاد بهنوش بختیاری به طور قطع وارد است }
یا موضوع بعدی که مربوط به سالار عقیلی هنرمند خوش صدای کشورمان است که اگر فرض را بر نیت خیر این خواننده بگذاریم اما بدون شک سناریو حضور او در یک فروشگاه و به دنبال آن گرفتن درجه تب او نمی تواند تصادفی باشد آن هم در شرایطی که دوربین از ابتدا در داخل فروشگاه در حال فیلمبرداری است و انتظار سالار عقیلی را می کشد ؛ در نهایت عقیلی با نام بردن از برند فروشگاه سایرین را دعوت به انجام این کار می کند؛ به طور قطع فلسفه کار سالار عقیلی زیبنده است اما نحوه سناریو حضورش به نوعی این را در ذهن ها تلقی می کند که او به خاطر دریافت پول حاضر به انجام این کار شده که خوب با توجه به جو بسیار سنگین کشور که در شوک ویروس کرونا ست یک نوع اشتباه استراتژیک محسوب می شود و یا در مورد بهنوش بختیاری ، اگر نیت او را هم خیر بدانیم اما نحوه سناریو این بازیگر و عدم تسلطش بر محصولی که معرفی می کند و بی ربط بودنش به ویروس کرونا خود می تواند جو کشور را علیه این بازیگر کند.
آن چه در اینجا مهم است ، حضور یک فرد رسانه ای مطلع در کنار هنرمندان می تواند خیلی کمک کننده باشد، در شرایطی که یک جمله یا یک ویدئو می تواند به ضرر هر یک از هنرمندان ما تمام شود ، بهتر است با مشاوره گرفتن از افراد مطلع رسانه ای اقدام به انتشار ویدئوهای اینچنینی کرد که بعد از انتشار آن دچار دردسر نشوند.